|
Текущее время: 14 дек 2024, 19:53
|
Вывоз новых инструментов заграницу
Автор |
Сообщение |
Simeon Gilberstein
Мастер
Зарегистрирован: 21 дек 2010, 00:50 Сообщений: 39
|
Вывоз новых инструментов заграницу
Коллеги, кто делает новые скрипки постоянно, каким образом при нынешней ситуации с вывозом Вы поступаете? Есть ли способы оптимизировать расходы на оформление разрешительных документов на вывоз новых, лично мастером сделанных инструментов. Заранее благодарю за ответ.
|
13 мар 2013, 21:08 |
|
|
Алексей
Старожил
Зарегистрирован: 24 дек 2010, 12:51 Сообщений: 1295 Откуда: Киев
|
Re: Вывоз новых инструментов заграницу
Ну с фабричками просто: нужен чек, который соответствует тому, что написано в скрипке. А с мастеровыми... Есть одна мысль, но только по телефону )
|
14 мар 2013, 00:31 |
|
|
Орест Пуцентела
Мастер
Зарегистрирован: 22 июл 2012, 13:56 Сообщений: 24 Откуда: Львів
|
Re: Вывоз новых инструментов заграницу
Доброго дня! У нас сьогодні діє новий Митний Кодекс (без двох місяців вже рік). Цим Кодексом передбачено, що музичні переносні інструменти (скрипки, альти, віолончелі, гітари і т.д.) вважаються особистими речами (як зубна щітка та паста, бритва, мобільний телефон). Згідно законодавства особисті речі не підлягають декларуванню (якщо плануєте з тією ж скрипкою повертатися з закордону - краще задекларувати). Дозволяється перевозити до 2-х інструментів. Інструменти вважаються новими і без історичного та культурного значення (що не потребує дозволу на ввіз/вивіз культурних цінностей), якщо виготовлені після 1960 року і мають відповідну етикетку. Для того щоб перетинати кордон мають бути такі умови: етикетка з датою після 1960 р., паспорт від виробника, товарний чек, чи рахунок-фактура (одне з чотирьох, а краще - етикетка та одне з трьох).
Є також світове правило видавати "Сертифікати автентичності" на інструменти власного виготовлення (зразків в інтернеті є багато). Це своєрідний паспорт інструмента (з фотографіями, описом моделі, етикетки, дерева, лаку та базових параметрів). З таким сертифікатом іноземці подорожують за кордон (типу нашого українського паспорта на інструмент). Такий сертифікат, звичайно, полегшить перетин кордону.
Якщо пересилаєте інструмент поштою, то краще мати все - етикетка з датою після 1960 р., паспорт від виробника (сертифікат автентичності - вкладається у коробку з інструментом), товарний чек та рахунок-фактура (додається до митної декларації).
|
16 мар 2013, 17:06 |
|
|
Орест Пуцентела
Мастер
Зарегистрирован: 22 июл 2012, 13:56 Сообщений: 24 Откуда: Львів
|
Re: Вывоз новых инструментов заграницу
|
16 мар 2013, 21:02 |
|
|
Violinello
Мастер
Зарегистрирован: 13 дек 2010, 09:15 Сообщений: 1493
|
Re: Вывоз новых инструментов заграницу
Орест Пуцентела писал(а): У нас сьогодні діє новий Митний Кодекс (без двох місяців вже рік). Цим Кодексом передбачено, що музичні переносні інструменти (скрипки, альти, віолончелі, гітари і т.д.) вважаються особистими речами (як зубна щітка та паста, бритва, мобільний телефон). Згідно законодавства особисті речі не підлягають декларуванню... Киевский филармонический симфонический оркестр ездил в конце прошлого года на гастроли(многие из оркестрантов мои друзья и клиенты)-в Борисполе работники таможни заглянули с фонариком в каждый инструмент, проверили паспорт на инструмент, соответствие количества смычков в футляре и т.д. Это создает огромные неудобства для музыкантов и мастеров. Так что мне лично не совсем понятно, как этот новый Таможенный Кодекс работает на практике. Тема собственно не об этом. Как мастер-новодел может избежать волокиты с вывозными документами? Кому, как и зачем он должен доказывать свое авторство?
|
16 мар 2013, 21:20 |
|
|
Орест Пуцентела
Мастер
Зарегистрирован: 22 июл 2012, 13:56 Сообщений: 24 Откуда: Львів
|
Re: Вывоз новых инструментов заграницу
Цитата: Тема собственно не об этом. Как мастер-новодел может избежать волокиты с вывозными документами? Кому, как и зачем он должен доказывать свое авторство? 6 інструментів нашої майстерні (майстрові, нові, сучасні скрипки) в період з червня по сьогодні залишили Україну. 2 інструменти перетинали кордон з клієнтом (перший - в США, другий - в Канаду), 4 інструменти пересилалися кур'єрською (державною) поштою EMS. Для наших клієнтів ми створюємо всі умови необхідні для перетину кордону без дозволу на вивіз інструменту за кордон - етикетка з датою сучасною 2012-2013 рр., Сертифікат Автентичності, товарний чек та рахунок-фактуру. Можливо варто уточнити, що ми маємо відкритого ФОП та печатку. Ми офіційні виробники струнно-смичкових інструментів та платимо податки. Це не є проблемою, для митниці не є важливим хто продав скрипку (товар), їм важлива митна вартість (ціна на чеку) і дата виготовлення і то, при пересиланні (при перевезенні з собою інструмент може коштувати до 10000 євро). Крім того, Митним Кодексом передбачено, що експертом може бути будь-яка особа, що є компетентною, відомою, та авторитетною у тому чи іншому виді мистецтва! Чому саме таке формулювання? Тому, що Президент Янукович своїм указом від 2011 р. припинив діяльність органу Контролю за переміщенням культурних цінностей через державний кордон України. Орган діє до переведення його під контроль іншого відомства. Ніби, ніхто ще цей орган не прийняв на баланс. З третього боку. При перевезенні чогось, що може мати ознаки культурної цінності (скрипки сучасні не на лежать до класу культурних цінностей), митні органи маючи сумніви щодо цього питання, зобов'язані - за РахуноК МитницІ провести експертизу на предмет приналежності інструменту до категорії культурних цінностей - тобто, викликати експерта з культурних цінностей. Думаю, навіть митник з невеликим досвідом зможе відрізнити старий інструмент від нового. Так чи інакше, Кодекс діє лише рік (ми на перехідному етапі). Не кожен митник знає свій кодекс, тому раджу себе страхувати: мати з собою митний кодек з відміченими сторінками що стосуються перетину кордону з муз інструментами, мати роздрук з сайту митниці, де зазначено, що скрипки після 1950 р. не є цінністю і дозволів на вивіз не потребують. Потрібно доводити свою правоту. Те, що митник має право оглянути муз інструмент (напевно, навіть зобов'язаний) і перевірити етикетку - його робота, та обов'язок. Не має нічого поганого.
|
16 мар 2013, 23:25 |
|
|
Simeon Gilberstein
Мастер
Зарегистрирован: 21 дек 2010, 00:50 Сообщений: 39
|
Re: Вывоз новых инструментов заграницу
Огромное спасибо за ответы всем.
|
17 мар 2013, 10:33 |
|
|
Орест Пуцентела
Мастер
Зарегистрирован: 22 июл 2012, 13:56 Сообщений: 24 Откуда: Львів
|
Re: Вывоз новых инструментов заграницу
Мав неприємний інцидент з київською митницею. Пересилав скрипку службою EMS (варто додати, що я постійно користувався цією службою - вже 4 роки). Всі документи були в порядку (відповідно до чинного Митного кодексу). Скрипку повернули з кордону, але вже без чеку та рахунку-фактури на неї. Скрипку оглянули працівники мін.культу. і сказали (в супереч закону), що на майстровий сучасний інструмент потрібно дозвіл на вивіз. У акті не зазначено посадової особи, ні її підпису про винесення такого рішення (якби було, то подав би до суду). Тобто, митники самі винесли таке рішення - "не пропускати". Після півгодинної розмови з митниками по телефону стало очевидно, що вони нового кодексу ще не читали, оскільки довелося їм цитувати кодекс і називати відповідні статті.
Після повернення інструменту до Львова я возився з скрипкою по всіх кур'єрських службах. Усі як один були готові пересилати скрипку з тими самими документами що й на EMS. Варто додати, що EMS це напівдержавна служба спецзв'язку.
Ось перелік фірм які пересилають музичні інструменти без проблем - TNT, FedEx, DHL, Міст ("Росан") та інші. Ці фірми відрізняються лише ціною.
Я надав перевагу Росан. Інструмент вже доставлений за кордон. Сподіваюсь, така інформація буде корисною майстрам та музикантам.
|
17 апр 2013, 12:17 |
|
|
Violinello
Мастер
Зарегистрирован: 13 дек 2010, 09:15 Сообщений: 1493
|
Re: Вывоз новых инструментов заграницу
Орест, благодарю за очень полезную информацию. Не здоровые какие то явления наблюдаются
|
17 апр 2013, 23:00 |
|
|
Simeon Gilberstein
Мастер
Зарегистрирован: 21 дек 2010, 00:50 Сообщений: 39
|
Re: Вывоз новых инструментов заграницу
Орест, а какую стоимость вы пишете в чеке? Насколько я знаю, лишь посылки стоимостью до 300 евро включительно при пересылке по почте не требуют "затаможки", а в других случаях нужно нанимать таможенного брокера, услуги которого начинаются от 150 долл, как я слышал.
Недавно ЕМС пытался оправить скрипичное дерево в заготовках около 20 кг. Имелся чек с указанием стоимости. На почте приняли, но бдительная таможня вернула посылку, ссылая на отсутствие фито-санитарной экспертизы. На том же основании пару лет назад ЕМС отказалась принимать у меня скрипку в белом виде для пересылки в США, объясняя это тем, что раз она не полакирована, то это приравнивается к сырому дереву.
|
15 дек 2013, 22:51 |
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения
|
|